Problem z zakupem w sklepie netowym wydawnictwa [Pyt...]

Tu znajdziesz wszystko to co na forum zaistniało, a nikt już nie chce o tym dyskutować.

Moderatorzy: Nightchill, Dhuaine, Andrzej Miszkurka, Kalriem

Postautor: Moja » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Wprawdzie mam meila, którego dostałam po złożeniu zamówienia, ale nie jestem pewna, czy to wystarczy -_-

Inna sprawa, że podobna sprawa poruszona była już wcześniej na tym forum, o ile dobrze pamiętam. I jeśli pamięć mnie nie myli, to mimo że wydawnictwo obiecywało wymienić wybrakowaną książkę, to później były z tym jakieś problemy...

Dodam tylko jeszcze, że jestem w stanie zrozumieć całe to zamieszanie - jak sądzę spowodowane było przez znaczną ilość zamówień (kto by się w końcu nie skusił na taką promocję? ;) ), wśród których łatwo się było pogubić i nie zwrócić uwagi, czy z książką wszystko jest w porządku.
Niemniej jednak chciałabym, aby cała sprawa została rozwiązana w możliwie najbardziej uczciwy sposób...
Zgubiłam skrzydła
pióro po piórze
opadły w dół
Awatar użytkownika
Moja
Puszkin
 
Posty: 238
Rejestracja: 15 sierpnia 2005, 23:46 - pn
Lokalizacja: zza horyzontu

Postautor: Sędzia » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Kupując na odległość - np. przez internet - masz prawo do zwrócenia zakupionego towaru bez podania przyczyny w określonym czasie (teraz nie pamiętam - chyba dwa tygodnie).
Ponadto MAG musi mieć w swojej bazie wykaz zamówień, więc to też nie jest tak, że wszystko stracone. Duże firmy mogą Cię olać - w końcu pewnie z tego powodu do sądu ich nie pozwiesz (choć mogłabyś) - ale MAG w dużej mierze bazuje na zaufaniu swoich czytelników (sam kupuję wiele książek tylko dlatego że MAG je wydał - to znaczy że na pewno są dobre) oraz na przywiązaniu klientów do wydawnictwa. Wątpię żeby odmówili wymiany książki, nawet jeśli sama już skasowałaś maile, w końcu sami mogą to sprawdzić.
Sędzia
Cthulhu
 
Posty: 665
Rejestracja: 09 sierpnia 2005, 23:46 - wt

Postautor: Nightchill » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Ludzie, jeżeli brakuje jakiejś książki, ale nie policzono wam za nią to po prostu pewnie się skończyła. Pisałam już w wątku obok. Wiem na pewno, że skończyła się na przykład druga część "Domu Łańcuchów"
Awatar użytkownika
Nightchill
Moderator
 
Posty: 1625
Rejestracja: 13 sierpnia 2005, 23:46 - sob
Lokalizacja: z piwnicy

Postautor: ASX76 » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Nightchill pisze:Ludzie, jeżeli brakuje jakiejś książki, ale nie policzono wam za nią to po prostu pewnie się skończyła. Pisałam już w wątku obok. Wiem na pewno, że skończyła się na przykład druga część "Domu Łańcuchów"


A "Letnia noc" Dana Simmonsa również się skończyła :?:
Awatar użytkownika
ASX76
Samuraj Jack
 
Posty: 2878
Rejestracja: 02 lipca 2005, 23:46 - sob

Postautor: Gość » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Też bym się nie martwiła tym, ksiązki zapewne zostaną wymienione. Tylko ta dezorientacja - co się dzieje.
A co ciekawe. Firma kurieroska OPEK czy jak ona sie zwie, postepuje trochę niefachowo. Nie zastali mnei w domu (fakt, że jestem ok 19 dopiero) i nie powiadamiają mnie nawet, że byli (naprawdę kartkę na drzwi można jakąs włożyc/przykleić, z czym inne firmy kurierskie nigdy problemu nie miały). Tak czy inaczej dowiedziałam się, że paczka została wysłana już i powinna do mnie dotrzeć już od Wydawnictwa, nie zaś od kuriera. I co najlepsze... Zostawili paczkę u sąsiada, nie informując mnie o tym kompletnie. Akurat dobrze trafili, bo akurat ten sąsiad jest w porządku, ale inny mógł się pokusić, bo wszystko już było opłacone.

Trochę zdziwiła mnie ta polityka firmy kureirskiej. Tak się po prostu nie robi...
Gość
 

Postautor: Tommi » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Anonymous pisze:... A co ciekawe. Firma kurieroska OPEK czy jak ona sie zwie, postepuje trochę niefachowo. Nie zastali mnei w domu (fakt, że jestem ok 19 dopiero) i nie powiadamiają mnie nawet, że byli (naprawdę kartkę na drzwi można jakąs włożyc/przykleić, z czym inne firmy kurierskie nigdy problemu nie miały). Tak czy inaczej dowiedziałam się, że paczka została wysłana już i powinna do mnie dotrzeć już od Wydawnictwa, nie zaś od kuriera. I co najlepsze... Zostawili paczkę u sąsiada, nie informując mnie o tym kompletnie. Akurat dobrze trafili, bo akurat ten sąsiad jest w porządku, ale inny mógł się pokusić, bo wszystko już było opłacone.

Trochę zdziwiła mnie ta polityka firmy kureirskiej. Tak się po prostu nie robi...


Do mnie paczkę dostarczała Poczta i - nie mogę narzekać - byli o godzinie 20. :) (nie pukali do sąsiadów :wink: )
Tommi
Pisarczyk
 
Posty: 63
Rejestracja: 15 sierpnia 2005, 23:46 - pn
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Ble » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

u mnie zostawili avizo na drzwiach przylepione;
i nawet jak zapomniałem oddzwonić to mi przywieźli wieczorem następnego dnia więc nie narzekam
Ble
Przechodzień
 
Posty: 6
Rejestracja: 02 lipca 2005, 23:46 - sob
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: ASX76 » 11 stycznia 2006, 23:46 - śr

Uff... Na szczęście udało mi się znaleźć w stercie maili kopię potwierdzenia zamówienia sprzed świąt. A byłem święcie przekonany, że ją skasowałem (jak to mam w zwyczaju)... :P
Awatar użytkownika
ASX76
Samuraj Jack
 
Posty: 2878
Rejestracja: 02 lipca 2005, 23:46 - sob

Postautor: kasia » 17 stycznia 2006, 23:46 - wt

Ja w sprawie zamówienia w świątecznej promocji. Zamówiłam 22. albo 23.12 (23.12 dostałam potwierdzenie na maila) trzy książki. Numer zamówienia: 682. Do dzisiaj nic nie dostałam. Czy mam jeszcze czekać, czy może nie ma już żadnej z tych książek w wydawnictwie i dać sobie spokój? Skąd mam wiedzieć, jak jest? Bardzo proszę o odpowiedź.
kasia
 

Postautor: kasia » 18 stycznia 2006, 23:46 - śr

Cofam moje pytanie o zamówienie 682, które nie doszło. To poczta dała plamę. Dzisiaj znalazłam w skrzynce "zawiadomienie powtórne", że 9.01. listonosz nikogo nie zastał. Dziwne, bo pierwszego zawiadomienia nigdy nie było w skrzynce. A ja tak wyczekiawałam! No ale się doczekałam i jestem szczęśliwa! Dziękuję MAG-owi - jesteście super.
kasia
 

Postautor: Chavez » 09 lutego 2006, 23:46 - czw

To ja sie zapytam co z numerem 864 dzieje ;)
"Dobre piwo jest jak dobry system operacyjny: Ty już padniesz a ono ciągle działa!"
http://ed.polter.pl - Nastał Wiek Legend
Strona domowa Chaveza.
Awatar użytkownika
Chavez
Czytacz
 
Posty: 43
Rejestracja: 10 września 2005, 23:46 - sob
Lokalizacja: Stargard / Szczecin

Postautor: aleena » 09 lutego 2006, 23:46 - czw

Czy w Wydawnictwie ktoś czyta maile od czytelników ?
Czy mogę prosić o wyjaśnienie problemów z zamówieniem nr 735 ?
Może zamieszczenie wiadomości tutaj coś zmieni. Bo mam coraz bardziej nieprzyjemne poczucie, że nie opłaca się być uczciwym ...
aleena
Czytacz
 
Posty: 32
Rejestracja: 17 stycznia 2006, 23:46 - wt

Postautor: Tigana » 10 lutego 2006, 23:46 - pt

aleena pisze:Czy w Wydawnictwie ktoś czyta maile od czytelników ?
Czy mogę prosić o wyjaśnienie problemów z zamówieniem nr 735 ?
Może zamieszczenie wiadomości tutaj coś zmieni. Bo mam coraz bardziej nieprzyjemne poczucie, że nie opłaca się być uczciwym ...

Na pewno ktoś czyta jak napisałem e-maila do Działu Handlowego to odpowiedzieli w ciągu godziny.Nie wiem, na który adres wysyłałaś swojego e- maila - spróbuj tutaj handel@mag.com.pl
p.s
Mimo wszystko warto być uczciwym :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Tigana
Samuraj Jack
 
Posty: 2541
Rejestracja: 03 listopada 2005, 23:46 - czw
Lokalizacja: z Krainy Deszczowców

Postautor: Shadowmage » 10 lutego 2006, 23:46 - pt

Andrzej Miszkurka pisze:Z działem sprzedaży jest spory problem. Osoba, która się nim zajmuje jest w styczniu na urlopie. Zastępczyni pewnie trudno się w tym wszystkim połapać. Sytuację komplikuje fakt, że urlopowicz również dowoził zamówione książki od naszego dystrybutora do redakcji; bez niego ten proces jest jeszcze dłuższy. Jeśli zaś chodzi o książki po promocyjnej cenie, których brakowało w przesyłce, doślemy (na świątecznopromocyjnych zasadach) bez pobierania dodatkowej opłaty.

Pozdrawiam,

Andrzej


Może to nieco wyjasni. Mam wrażenie, że nadal się nie wyzbyli tych problemów.
Awatar użytkownika
Shadowmage
Wielki AQ
 
Posty: 1082
Rejestracja: 04 września 2005, 23:46 - ndz

Postautor: aleena » 10 lutego 2006, 23:46 - pt

Tigana pisze:Na pewno ktoś czyta jak napisałem e-maila do Działu Handlowego to odpowiedzieli w ciągu godziny.Nie wiem, na który adres wysyłałaś swojego e- maila - spróbuj tutaj handel@mag.com.pl
p.s
Mimo wszystko warto być uczciwym :P


Na ten adres właśnie wysłałam wiadomość. I o takową również prosiłam.

Okazało się dzisiaj, że list przeczytano na 100 % i wszystko jest w porządku. Ale zwykła przyzwoitość i grzeczność nakazuje chyba wysłać odpowiedź, tym bardziej, że _prosiłam_ o potwierdzenie otrzymania mojego maila. Dwukrotnie. I nic.

Mimo wszystko sprawa zakończona pomyślnie, za co dziękuję. Gdyby mnie o tym poinformowano, nie byłoby tej rozmowy.
aleena
Czytacz
 
Posty: 32
Rejestracja: 17 stycznia 2006, 23:46 - wt

PoprzedniaNastępna

Wróć do Przejrzyj zanim napiszesz...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość